Menü Bezárás

2013.02.11.


2013.02.11.

Kifizetési kérelmek benyújtása

2013 február 1. napján megnyílik az újabb kifizetési kérelem benyújtási lehetőség az Egyesületünk által kezelt EMVA III. és IV. tengely támogatásaira.

Jelentős változás a korábbi időszakhoz képest, hogy kifizetési kérelmet kizárólag elektronikusan, az MVH által üzemeltetett felületen keresztül lehet benyújtani, a papír alapú benyújtási lehetőség a korábbi kérelmek/pályázatok esetében is megszűnt.

 A kifizetési kérelmeket ügyfélkapun keresztül 2013. február 1. és 2013. május 31. napja között lehet benyújtani. Ennek módja:

  • Saját ügyfélkapuval rendelkező természetes személy ügyfél (egyéni vállalkozó, őstermelő, magánszemély), aki maga nyújtja be a kérelmet.
  • Saját ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfél (gazdasági társaságok, civil szervezetek, egyházi jogi személyek, önkormányzatok), aki más természetes személy meghatalmazását követően, a meghatalmazott útján nyújtja be a kérelmet.

 Az elektronikus felületet használatához tehát szükség van olyan természetes személyre, aki

  • rendelkezik ügyfélkapus hozzáféréssel (okmányiroda által a www.magyarorszag.hu használatához kiadott felhasználó név és jelszó), továbbá
  • magánemberként rendelkezik MVH regisztrációs számmal (ha valaki önmaga nem igényel támogatást, akkor elegendő támogatást nem igénylő, pénzügyi kapcsolat nélküli regisztrációs is, de bármilyen típusú regisztráció megfelelő)

Fontos, hogy az MVH-nál regisztrált adatoknak meg kell egyezniük a személyi adat- és lakcímnyilvántartásban tárolt adatokkal!

Aki nem természetes személyként nyert támogatást és még nem adott meghatalmazást az MVH-nál elektronikus ügyek intézésére, annak első lépésben a meghatalmazás kiállításához szükséges jelszót kell igényelnie a támogatást elnyert szervezetnek. Az ehhez szükséges nyomtatvány ide kattintva az MVH honlapjáról tölthető le.

Ha olyan magánszemélyt akar meghatalmazni, aki még nem rendelkezik MVH regisztrációs számmal, akkor a magánszemélynek az MVH honlapjáról letölthető G001-es nyomtatványon kell kérnie a nyilvántartásba vételt. Ha ezen magánszemélynek még nincs ügyfélkapus hozzáférése, akkor az Okmányirodákban igényelhet felhasználói nevet és jelszót.

A szervezet nevére szóló MVH által kiadott jelszó és a magánszemély nevére szóló MVH által kiadott regisztrációs szám és ugyanezen személynek kiadott okmányirodai felhasználói név és jelszó rendelkezésre állásakor lehet kizárólag az elektronikus felület használatával meghatalmazást készíteni a szervezet ügyeinek (köztük a kifizetési kérelemnek) az elektronikus ügyintézéséhez.

Az elektronikus ügyintézői felület használata Internet Explorer programmal nem működik. Az elektronikus felület a Mozilla Firefox böngészőre lett optimalizálva! Ennek a MVH által tesztelt, ajánlott „portable” változata a MVH weboldaláról ingyenesen letölthető.

 Az Ügyfélkapun keresztül történő benyújtás során a kifizetési kérelem formanyomtatványait a rendelkezésre bocsátott elektronikus felületen kell kitölteni, a csatolandó dokumentumokat pedig elektronikusan, szkennelés útján előállított formában (pl. pdf, jpg, doc) kell csatolni az elektronikus kérelemhez.

Az elektronikus ügyintézői felületen elkészített meghatalmazás egy megfelelően aláírt példányát el kell juttatni az ügyfél lakóhelye/székhelye szerint illetékes megyei MVH kirendeltséghez. Csak a meghatalmazás MVH általi jóváhagyását követően – melynek megtörténte az ügyintézői felületen a meghatalmazás kezelésnél ellenőrizhető – lesz lehetőség a kifizetési kérelem benyújtására.

Az elektronikus felület használatával kapcsolatos tájékoztató a kifizetési kérelemre vonatkozó MVH közlemény mellékleteként tekinthető meg.

További megvalósult projektek